הטרנד החם של השנה - תקרות גבס דקורטיביות

עיצוב | פרסם כאן
 
 
 
 

תקרות גבס מעוצבות - הדבר הבא בעיצוב הבית

 
אם בעבר, השתמשו בגבס בקירות או הסתרה של מערכות מיזוג אוויר במיוחד בבניינים, היום התפתח התחום והרב מעצבים ואנשים העוסקים בשיפוץ, משתמשים עם הגבס שהפך להיות חומר מאוד מבוקש בגלל הגמישות ואפשרות העיצוב הרבות שלו  וכמובן תקרות גבס דקורטיביות. עלות הגבס גם היא נמוכה ולרוב, המחיר יחושב על פי מטר מרובע. ניתן למצוא עיצוביים מיוחדים כמו עיצובים מקוריים ויוצאי דופן, כאלה שלא רואים בכל בית או בכל בית עסק. יש תמיד לבדוק אצל כמה קבלני גבס, לפני שמחליטים איזה בעל מקצוע לבחור שיעשה עבורכם את תקרות גבס דקורטיביות. ניתן היום לקבל הדמיה ממוחשבת של עבודות שונות המתבצעות באמצעות גבס, כמו למשל תקרות גבס דקורטיביות.
 
בטיחות ועיצוב ברמה של תקרות גבס מעוצבות
 
לא רק העיצוב היא נקודה חשובה, כי אם הבטיחות שלנו. אסור כי תקרת הגבס תהיה כבדה ולכן, בעל מקצוע מיומן, העובד כבר שנים בעבודות הגבס, יוכל להתקין תשתית חזקה אשר תגרום לפלטת הגבס להיות יציב ובטיחותי.  חשוב כי אם אתם מעוניינים להתקין תקרות גבס דקורטיביות תראו עבודות של בעלי מקצוע בתחום ואף תשאלו לקוחות שאצלם ביצעה החברה עבודות שונות כדוגמת תקרות גבס דקורטיביות, אם היו מרוצים מהעבודה. יש לבצע גם סקר מחירים, כך שתדעו פחות או יותר מה התקציב העומד לרשותכם. לתקרות הגבס, ישנם שימושים רבים אם בתחום העיצובי ועד לתחום הפרקטי יותר. הן זולות, יפות ומסוגלות ללכוד רעש במקומות גדולים כמו חברות ומשרדים. .
 
תקרות גבס תלויות וצפות
 
אם שמעתם על המושג תקרות מתוחות מגבס, זה בעצם ההמשך הישיר של תקרת הבית. תקרות אלה נראות תלויות על התקרה המקורית. ישנן גם תקרות גבס צפות, שהן קיימות ללא חיבור בקצוות, וכך, נוצר הרושם כי התקרה היא בעצם באוויר ומשם המושג תקרות צפות. מה שמייחד את תקרות הגבס, שניתן גם לעצב אותן וגם להתקין בהן גופי תאורה דקורטיביים שרק יגרמו לאווירה מיוחדת ועיצוב מהמם. כדאי כי תקבלו ייעוץ ממעצב פנים או מקבלן עבודות גבס, שיוכל להציע לכם מגוון הצעות לשיפור העיצוב של הבית.