ריהוט כפרי בהתאמה אישית

עיצוב | פרסם כאן
 
 

 

ריהוט כפרי בהתאמה אישית

אם אתם סבורים כי מגיע לכם הטוב ביותר בתחום הריהוט, אולי כדאי לשדרג את ביתכם עם ריהוט כפר? ריהוט כפרי, בשונה מהריהוט הבורגני מכיל כל מיני אספקטים שמקלים מאד על המתבונן לזהותם ככאלו. מה הם? כאן תוכלו לדעת גם איך לזהות אותם בעצמכם וגם איך להתאים אותם אישית לבתיכם.

ריהוט כפרי – לא מה שחשבתם

אם סברתם שכל שולחן חום או ספה כתומה שאתם רואים הם כפריים, טעות בידכם. לעיצוב הכפרי מוטיבים ייחודיים שחשוב לדעת לזהות. קודם כל, התקנים שיש בהם דלתות כמו שידות מגירות וארונות צריכים להכיל פיתוחים: גילופי עץ שבלוניים המעידים על הרכיב כשייך לתחום הכפרי. שנית, הצדודיות של כל רהיט, ובמיוחד התקן אחסון עם דלתות, צריכות להיות גליליות. המשקוף הגלילי מוריד את הרכיב מכזה עם דיסטנס מרוחק, לכזה שאפשר להתבונן אליו בגובה העיניים, וזו תכונה מאד מרכזית בעיצוב הכפרי.

ריהוט כפרי מעוצב

התאמת הריהוט בבית: עתיק או מודרני

שימו לב שעידן זה לא סגנון. כפרי זה סגנון, בורגני הוא סגנון אחר שאיננו מלמדים כאן. אבל את שניהם ניתן לעצב על פי הכללים של העידן המודרני או על פי הכללים של העידן העתיק. ריהוט כפרי מודרני יתבסס בעיקר על צבעים לבנים, אל בשל היותו כפרי הוא יסתמך על פיתוחי עץ וצדודיות (פרופילים) עגולות בדלתות שלו. לחילופין, ניתן להתאים עיצוב כפרי עתיק מבוסס חום, או עיצוב כפרי צרפתי המבוסס על המוטיבים של פרובנס, צרפת. שם, משתמשים בלבן ובחום באופן חלקי בשביל ליצור דיאלוג בין שני הצבעים הכל כך שונים הללו.

טרימיום רהיטים – הנוחות שלכם היא האחריות שלנו

ריהוט כפרי מודרני, או אולי ריהוט כפרי עתיק בצבע חום? ספת בד או ספת עור מעובדת? אתם בוחרים ואנחנו מייעצים! כאן תוכלו לצפות בהדמיות מחשב, לקרוא הסברים על פריטי ריהוט כפרי שונים ולהתייעץ עם צוות המומחים מס' 1 בהתאמת ריהוט כפר לבית. בואו להגשים חלום ולהטמיע בו רהיטים כפריים יוקרתיים שישדרגו את עיצובו ויעלו את קרנו. העיצובים של הרהיטים נבחרו על ידנו בקפידה, ובאמצעות מגוון רחב תוכלו גם אתם לשדרג בקלות את בתיכם באופן חופשי.

 

 

 
 
איך מטפלים בנזילה בכיור?  , דברים שכדאי לדעת על רכישת ערסלים לחצרות הבתים  , טיפים לבחירת דלתות כניסה  , טיפים לבחירת חברת שירות להתקנת תקרות מעוצבות  , טיפים מקצועיים לאפיון פריטי ריהוט לבית  , טיפים מקצועיים לבחירת ארונות לחדר ילדים  , טלוויזיות גדולות ברזולוציה 4K  , כל מה שרציתם לדעת על כסאות בר לקונסולות מוגבהות  , מוצרי סניטציה איכותיים  , מידע חשוב על דקים ופרגולות ביהוד ונווה מונסון  , סוגיות חשובות בנושא בחירת שערים לשטחים פרטיים  , עיצוב ריהוט רחוב והתקנתו  , פתרונות עיצוב לבית  , אפיון כסאות ביתיים לכל חדר – המדריך המלא  , בחירת כסאות גן  , דלתות כניסה מעוצבות מעץ מלא  , חשיבות בחירת ארון נכון  , טיפים חשובים בנושא עיצוב הבית  , טיפים לעיצוב חדר נוער  , טיפים מקצועיים לבחירת ארונות  , טיפים מקצועיים לבחירת משקופים עבור דלתות כניסה  , טרנדים בעיצוב חדרי ילדים  , כורסאות טלויזיה אורטופדיות  , כך מומלץ לבחור ספות איכותיות לבתיכם  , כך מומלץ לבחור קונסולות לאחסון  , מוצרי סניטציה  , מטבחים מעוצבים בסגנון מודרני  , מיטות בעיצוב אישי  , סוגיות נבחרות באפיון דלתות פנים ביתיות  , עיצוב בוטיק באתרי נופש  , עיצוב בזכוכית  , עיצוב מראות לסלון  , פרטים חשובים אודות בחירת כיורים  , צבע קיר  , רהיטים לילדים  , ריהוט במלונות בוטיק  , ריהוט כפרי בהתאמה אישית  , ריהוט מעוצב לחדרי נוער  , ריהוט משרדי יוקרתי  , שאלות ותשובות על בחירת ריהוט כפרי  , תכנון חדרי ארונות לבית לאחסון יעיל