ספות

עיצוב | פרסם כאן
 
 
 
 
רילקסון - ספות רילקסון
מערכות הישיבה של רילקסון יעזרו לכם בספות.
page4downimg_b1 - ספות
כורסאות

ספות כדורגל,,,

צמד האחים לבית סוזוקי העוסקים בעיצוב גרפי, עיצוב רהיטים ועיצוב פנים טוענים שכל רצונם הוא להפיץ שמחה והתלהבות באמצעות כל עבודות העיצוב שלהם. שני האחים המתגוררים בטוקיו, יפן, עסקו כל אחד בתחומו עד אשר החליטו לאחד את הכוח המשפחתי ולהקים סדנת עיצוב משותפת לשניהם, וכך, בספטמבר 2005, סוזיקיקה באה לעולם. העולם, כך הסתבר עד מהרה, לא נותר אדיש לנוכח היצירות של הצמד המוכשר וכשהציגו את יצירותיהם ספות וכוסאות בשבוע העיצוב בטוקיו, וזכו בעקבות כך בחשיפה תקשורתית בינלאומית ובאהדה בלתי מסוייגת של הקהל. יצירתם המשותפת, RECCOS, סדרת כורסאות, ספות, ושטיחים העשויים מחומר גלם מפתיע בעליל: כדורי רגל... האחים החליטו לשלב בין שתי אהבות גדולות שלהם, כדורגל ועיצוב ספות והביאו לעולם אנטיתזה צבעונית של, שמחה ורבת חן למינימליזם היפני. כשהיינו ילדים מספרים האחים
 
ספות עם חיוך
Curva היא סדרת ספות מרהיבות אשר הוצגו לראשונה בסלון הרהיטים במילנו. הספות, שיתוף פעולה בין המעצב Jacob Pringiers לבין חברת BRF מתאפינות בצורה גרפית ברורה היוצרת אשליה של העדר בסיס מוגדר, עובדה הגורמת לספות להראות כאילו הן מרחפות באויר. הספות מוצעות בשלל צבעים וסוגי ריפוד ולכולן נוכחות בולטת ומשועשעת
 
רחלי עטר מעצבת ספות
חברת סימונס השיקה קולקציה חדשה של ספות נוער בעיצובה של רחלי עטר בוגרת בצלאל האקדמיה לאומנות ועיצוב ירושלים (1986) ולימודי טקסטיל במכללת שנקר. עטר יצרה קונספט עיצובי המשתמש בטכנולוגיה מיידית,במגוון אינסופי של ספות עיצוביות לקבלת מגוון דגמים משתנים המתאימים לאופנה המשתנה, לעונות השנה ולטרנדים חדשים. הסדרה מאופיינת במתן מענה מהיר לדינמיות ולשינויים התכופים המאפיינים את החיים המודרניים ואת חיי הנוער בפרט. הספה נותנת מענה לביטוי אישי אינדבידואלי לכל אחד ואחד בקביעת הקו המוביל והצבעוניות בעיצוב החדר. פיתוח ייחודי של תמונה תלת מימדית ברמת שקיפות המאפשרת להשתמש במוצר גם כגוף תאורה. הטכנולוגיה מאפשרת באמצעים פשוטים וזמינים מגוון אין סופי של ספןת בעיצובים גרפיים ושימוש במגוון תמונות באיכות גבוהה ביותר 
 
נפלאות הוונדרס
מעצב העל מרסל וונדרס הוא טבליה של אופטימיות ושמחה אותה מומלץ לקחת פעם ביום. במזרח התיכון, אולי אפילו פעמיים. מי יוכל להחמיץ פנים לנוכח יצירותיו? איזו עצבות תוכל לעמוד מול ההומור של עבודותיו? מרסל וונדרס, זה שלקח ביצים קשות, הכניס אותן לקונדום ועשה מזה אגרטל - רוצה לגרום לאנשים לחייך. המותג מרסל וונדרס, כוחו עצום ורב מכוחו של האדם הנושא אותו שם. כמו תאגיד בינלאומי,שוקד מעצב העל להשאר תמיד בתודעה, לחדש, לרענן, להפתיע. צוות משומן של אנשי שיווק מלווה אותו ורותם האנרגיה היצירתית האדירה לקידום המותג. וונדרס, המוצרים של וונדרס, כמו הקטלוגים שלו, לא דומים לשום דבר אחר ויש להם יכולת מופלאה להשאר בזכרוננו לאורך זמן. וונדרס מודד את ההצלחה שלו על פי מספר האנשים אליהם הוא מגיע. הוא לא מעצב עבור עצמו אלא עבור קהל רחב ככל האפשר הרוכש את יצירותיו ונו